خیلی از کسب و کار ها و استارتاپ هایی که در ابتدای راه هستند ممکن است به مسائل و مشکلاتی برخورد کنند و نتوانند آن را بر طرف کنند یا تشخیص دهند که مشکل از کجاست. این گونه افراد و شرکت ها قطعا نیازمند یک مشاوره کسب و کار هستند تا با دادن مشورتی درست، وضعیت آن ها را بهبود بخشد و بهره وری آن ها را بالاتر ببرد. البته این فقط برای کسب و کار های نو ظهور صدق نمی کند و بیزینس های بزرگ را هم که سالیان سال فعالیت دارند شامل می شود.

مشاورین کسب و کار ژوپین افرادی متخصص در زمینه راه اندازی کسب و کار های آنلاین و بهبود بیزینس های مختلف هستند و برای این که شما بتوانید به حداکثر بازدهی خود برسید و هزینه های خود و درصد شکست‌تان را کمتر و کمتر کنید، دور هم جمع شده‌اند تا شما را در این راه همراهی و کمک کنند.

مشاوره کسب و کار

آغاز یک کسب و کار اینترنتی

اگر قصد دارید تا به فضای آنلاین وارد شوید و بیزنیس خود را در این بستر راه اندازی کنید، برای این که بتوانید موفق شوید اولین کاری که باید انجام دهید این است که مسیری که قرار هست طی کنید برایتان روشن و واضح باشد. یکی از مهم ترین کار هایی که یک مشاوره کسب و کار باید انجام دهد همین مسئله است چرا که خیلی از افراد اصلا به این مسئله توجهی ندارند و بدون داشتن اطلاعاتی راه خود را آغاز می کنند.

همچنین باید هزینه ها و فرصت های کسب کارتان را شناسایی کنید و برای آن ها برنامه داشته باشید تا بتوانید به سرعت پیشرفت کنید. پس برای اول کار این مسائل باید برای شما کاملا واضح و روشن باشد.

  • چگونگی آغاز راه
  • برنامه برای جلو بردن کسب و کار
  • تعیین هزینه های اجرای برنامه راهبری
  • شناخت کامل رقبا و عوامل شکست و پیروزی آن ها
  • شناخت فرصت ها و تهدید ها و همچنین شناخت نقاط ضعف و قدرت
  • داشتن استراتژی بازاریابی

کسب و کار خود را فیلتر و بهینه کنید

گاهی اوقات پیش می آید که کسب و کاری دارید و چند سالی در حوزه آنلاین آن را جلو بردید اما به نتایج دلخواهتان نرسیدید یا این که سرعت رشد و پیشرفتش کند شده است. اینجاست که شما نیاز به یک محرکه و یک چرخش دارید تا بتوانید بیزینس خود را توسعه دهید و نمودار های فروش و ارائه خدمات را به سمت بالا تغییر جهت دهید. مشاوره های کسب و کار ژوپین در این حوزه اول از همه این مسائل را برای شما موشکافی و بررسی می کند و سعی می کند تا آن ها را برطرف نماید و به بهترین شکل ممکن به آن ها پاسخ دهد.

  • نیاز های شما برای رشد و جلو افتادن از رقبایتان چیست؟
  • ایجاد برنامه برای افزایش سهم بازار
  • برگرداندن مخاطبین خود و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار
  • ایجاد طرح و برنامه برای برندینگ
  • شناسایی راه های کم کردن هزینه ها و بالا بردن درآمد ها
  • توسعه خدمات بدون اینکه نیاز به افزایش پرسنل باشد

مشاوره کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ

مشاوره کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ یکی از راه هایی است که خیال شما را از آینده می تواند راحت کند و نگرانی هایتان را از بین ببرد. اگر بتوانید به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن در این راه قدم بردارید، آن جاست که می توانید فروش خود را افزایش دهید، برند خود را شناخته کنید و از رقبایتان جلو بزنید. اما برای اتفاق افتادن این کار ها باید برنامه و طرح های نوینی در خصوص بازاریابی آنلاین داشته باشید. برنامه هایی مانند:

  • بالا بردن سهم شما در دیده شدن در موتور های جستجو و بازاریابی موتور های جستجو
  • بهینه سازی سایت و سئو
  • راه اندازی تبلیغات و کمپین های متفاوت در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • داشتن استراتژی محتوا
  • بنچمارکینگ رقبا
  • افزایش میل خرید مخاطب با استفاده از روش های نوین و جدید

دلایل افت و از دست دادن سهم بازار

خیلی از کسب و کار هایی که سالیان سال در یک حوزه فعالیت دارند ممکن با اتفاق افتادن یک مسئله دچار افت بشوند و سهم خودشان از بازاری که در آن فعالیت داشتند را از دست بدهند. اگر فکر می کنید که هزینه هایی که می کنید نسبت به درآمدتان بیشتر است یا اصلا به فکر یک کار جایگزین افتاده اید بهتر است قبل از هر کاری این مسائل را مورد بررسی قرار دهید.

  • دلایل کم شدن بازدید سایت
  • علت بازنگشتن مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده اند.
  • دلایل افت فروش
  • علل افت شما در موتور های جستجو و بالا آمدن رقبا
  • دلایل ناراضی بودن مشتریان

ایجاد تغییرات سازمانی در حوزه IT

یک اصطلاح رایج در خصوص سازمان ها وجود دارد که به آن یخ زدگی می گویند. یخ زدگی یعنی اینکه آن سازمان رشد خود را از دست داده یا است که نمودار رشد آن ثابت شده است. آن جاست که نیاز به یک مشاوره کسب و کار حرفه ای به شدت احساس می شود تا به شما بگوید که چه تغییراتی نیاز است و چه کار هایی را باید انجام دهید تا بتوانید این یخ زدگی را از بین ببرید.