هر خدمتی تعرفهای برای مشتری خود دارد که کاربران قبل از مراجعه و دریافت خدمات میتوانند از این طریق اطلاعاتی در مورد مبلغ و دستمزدها در دیجیتال مارکتینگ پیدا کنند. این مبالغ را صنفهای مربوط به هر دسته تعیین میکنند و افرادی که در این صنفها قرار دارند و کار بازاریابی الکترونیکی میکنند. از این روز سعی میکنیم در این مقاله به توضیح تعرفه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. همراه ژوپین باشید…
عامل شکسته شدن تعرفه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ
همانطور که در مقدمه گفته شد تعرفهها عددهایی ثابت هستند:
برخی از عوامل بر روی تغییر تعرفهها تاثیر میگذارند مثل شرکتی که شما قصد همکاری با آن را دارید یا مدت زمانی که پروژهی شما برای انجام زمان میخواهد. همچنین دستمزد و نوع کار دیجیتال مارکتر و اعضای گروهاش و …
قطعا در کارهای اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر باید هزینهی بیشتری پرداخت کرد تا به هدف خود رسید. همانو گونه که اگر کسب و کار سنتی داشته باشید نیز این نیاز وجود دارد. مثلا برای مغازه داران، برای افزایش فروش نیاز به حضور بیشتر مشتری نیاز است و برای این موضوع باید تبلیغات بیشتر، تنوع جنس بیشتر و … مهیا شود.
وظیفه ی اصلی دیجیتال مارکتر در برابر مشتری
بنابراین امروزه خدمات دیجیتالی خیلی رونق گرفته است.
تقریبا همه باید از ان استفاده کنند بعضی از دیجیتال مارکترها میتوانند به راحتی هزینههای زیادی را برای انجام پروژههای شما دریافت کنند اما در قبال آن هزینه پروژهای معمولی به شما ارائه دهند. در واقع تعرفه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ را افزایش داده اما در قبال آن کار کمتری انجام دهند.
یکی از مهمترین رکنهایی که یک دیجیتال مارکتر باید داشته باشد وجدان کاری است که همه مراحل را از ابتدا و به روشنی برای مشتری خود باز کند.
دیجیتال مارکتینگ تخصصی کمیاب
برخلاف اینکه این روزها همه به دنبال کارهای اینترنتی هستند هنوز در کشور ما افراد زیادی در این رشته فعالیت نمیکنند و این رشته، رشتهای نوپا و تازه است.
نکتهی دیگر اینکه هر شخصی میتواند کارهای سایت خود را انجام دهد اما باید دارای شرایطی باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
• باید اطلاعات کاملی در مورد شاخههای دیجیتال مارکتینگ مثل سوشال مدیا مارکتینگ و همچنین ایمیل مارکتینگ و .. داشته باشد.
• سرمایه و وقت بسیار بالایی داشته باشد.
• به اندازهی یک تیم ۵ نفره خلاقیت داشته باشد.
همانطور که بیان شد شرایط بالا یه هیچ وجه ساده نیست و برای انجام دادن کارهای اینترنتی خود باید بهای آن را نیز بپردازیم و همهی توان خود را در این امور خرج کنیم. از این رو کارفرمایان میتوانند درک کنند که تعرفه ی خدمات دیجیتال مارکتینگ باید بر اساس توانایی و قدرت مجموعهها تعریف شود.
بازیگران، شبکههای اجتماعی
در دیجیتال مارکتینگ محل برگذاری و نمایش خدمات و جذب کاربر و مشتری در شبکههای مجازی است. به طور حتم همه میدانید که امروزه بیش از نصف مردم کشور در شبکههای اجتماعی عضو هستند و در آن فعالیت مستمر دارند پس بهترین مکان برای برقراری ارتباط با مردم شبکههای اجتماعی است.
مقاله در یک نگاه
از این مقاله اینگونه میتوان برداشت کرد که برای اینکه دستمزد خود را بالاتر ببرید باید میزان و قدرت کار خود را بالا برده است. همینطور هم اگر کار با کیفیت و فوق العاده میخواهیم نیز باید به همان میزان برایش سرمایه بگذاریم مورد اخر اینکه برای اینکه سایت خود را مدیریت کنیم باید شرایط ویژهای داشته باشیم که این شرایط به اسانی به دست نمیآیند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.