ابزار های دیجیتال مارکتینگ در مشهد

با توجه به رشد کسب‌ و کارها در حوزه‌های آنلاین و دیجیتالی شدن کسب‌ و کارها، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال هر روزه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. از طرفی ابزار های دیجیتال مارکتینگ در مشهد خیلی مورد بحث است. پس شناخت این ابزارها بسیار مفید خواهد بود. با ژوپین همراه باشید تا بهترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در مشهد را به شما معرفی کنیم.

مزیت های بازاریابی دیجیتال

  • صرفه‌جویی در زمان
  • گزارش و آنالیز دقیق
  • وفاداری
  • بازخورد آنی
  • اثربخشی بالا
  • مدیریت هزینه
  • استراتژی محور
  • دسترسی به جامعه هدف
  • گستردگی شبکه تبلیغاتی
  • روش‌های متنوع

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در مشهد ، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و یا به‌ صورت کلی در تمامی ابزارهای آنلاین موجود است. سئو، تبلیغات آنلاین، موشکافی اطلاعات، مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی و مارکتینگ محتوا از مهم‌ترین این ابزارها هستند که کار بر روی این ابزار ها اغلب جزو خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت های فعال در این حوزه می باشد.

SEO ، بهینه‌سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)

اگر شما به دنبال ابزار های دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید حتماً با سئو آشنایی دارید. اما اگر بخواهیم سئو را در یک جمله تعریف کنیم باید گفت: مجموعه قوانین و روش‌های بهبود محتوای سایت برای دیده شدن در موتورهای جستجو که بر رضایت مخاطب هم تأثیر دارد.

به‌صورت کلی سئو مجموعه‌ای از قوانین نانوشته است چون تعیین‌کننده خوب یا ید بودن سئو موتورهای جستجو مثل گوگل هستند. اما خودشان به‌ صورت مستقیم هیچ حرفی درباره این قوانین نمی‌زنند. ولی آموزش‌هایی برای این موضوع وجود دارد که برای شما این موضوع را روشن می‌کنند و در کنار این آموزش‌ها ابزارهایی برای برسی سئوی شما وجود دارد.

بهبود سئو فقط با تجزیه‌ و تحلیل صورت می‌گیرد. این موشکافی سئو را می‌توان به سه بخش کلمات کلیدی، رتبه، بک لینک تقسیم کرد.

ابزارهای موشکافی کلمات کلیدی

مجموعه ابزارهای حرفه‌ای برسی رتبه

ابزارهای برسی بک لینک

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین ژوپین

ابزارهای تبلیغات آنلاین و یا به طور کلی ابزار های دیجیتال مارکتینگ در مشهد دارای گستردگی زیادی هستند اما یک سری راهکارها برای این سبک تبلیغات وجود دارند که مهم‌ترین‌های آن‌ها را می‌توانید در ادامه بررسی کنید.

تبلیغات در موتورهای جستجو (SEM)

مهم‌ترین ابزار برای این کار، تبلیغات در گوگل است که شما می‌توانید در Google AdWords از این امکان استفاده کنید .

تبلیغات بنری

اگر در سایت های مختلف رفت‌ و آمد کرده باشید حتماً تبلیغات‌ بنری را در گوشه و کنار دیده‌اید. این نوع تبلیغ یکی از بهترین روش‌ها است چون جزو اولین روش‌های تبلیغات آنلاین بوده و  ابزارهای زیادی برای ارائه آن وجود دارد.

هدف‌گیری مجدد محصولات

ارائه مجدد محصولات در مکان‌های دیگر(وب‌سایت، اپلیکیشن و … ) به مشتری باعث افزایش احتمال خرید می‌شود.

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی به علت سادگی و با بیان مفهوم به مشتری باعث جذب آن می‌شود.

تبلیغات موبایلی

با توجه به روند رو به رشد استفاده از موبایل‌ها، تبلیغات در این بستر نیز خیلی مورد توجه است. به خصوص در برنامه‌ها و بازی‌ها.

تبلیغات ویدیویی

به لطف اینترنت پرسرعت، دسترسی مردم به ویدئوها بیشتر شده است. بنابراین مردم بیشتر ویدئو می‌بینند و این باعث می‌شود تا در آینده تبلیغات ویدئویی سلطان جهان در تبلیغات آنلاین شود.

تبلیغات و بازاریابی با ایمیل

اخیراً استفاده از تبلیغات ایمیلی یا Email Marketing به یکی از ترفندهای کلیدی بازاریابی اینترنتی تبدیل‌شده است.

موشکافی اطلاعات

مهم‌ترین نکته در کسب‌ و کارهای آنلاین موشکافی اطلاعات بسترهای شما است. بدین معنی که اگر شما سایت دارید یا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید حتماً باید اطلاعات خود را مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار دهید. میزان ورودی‌ها، زمان ورودی، میزان ماندگاری در هر صفحه و هزاران پارامتر دیگر را شما باید مورد بررسی قرار دهید که انجام این کار به‌صورت دستی تقریباً غیرممکن است چون شما نمی‌توانید میزان بازدیدکننده‌ها یا این سبک موارد را بشمارید.

پس استفاده از ابزارهای آنلاین خیلی مورد توجه است. برخی از ابزارهایی که معمولاً در گوگل مورد توجه قرار می‌گیرند:

مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی

هر روز گسترش شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است و از این‌ رو تبلیغات در این بسترها افزایش پیداکرده است و اگر شما در کسب‌ و کار آنلاین خود در این بسترها فعالیت نمی‌کنید، سرعت رشد خود را کاهش داده‌اید. دو نوع ابزار در این رابطه وجود دارد: ابزارهای منتشرکننده و ابزارهای آمارگیری.

برخی از ابزارهای برتر منتشرکننده:

برخی از ابزارهای نظارتی:

در دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال بی‌نهایت ابزار وجود دارد اما باید شما از مهم‌ترین این ابزارها در راستای استراتژی کسب‌ و کار خود استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *