کارشناس دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و جا نماندن از صحنه رقابت در کسب و کارهای سنتی سبب شده که نیاز مشاغل و کسب و کارها به نیروی متخصص و کارشناس دیجیتال مارکتینگ شتاب و شدت بیشتری بگیرد.

ضرورت حضور کارشناس دیجیتال مارکتینگ

کمبود نیروی متخصص و کارشناس بازاریابی دیجیتال به دلیل نوپا بودن این تخصص، عدم آشنایی دقیق با وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ و یادگیری و به کار بردن دیجیتال مارکتینگ به صورت آزمون و خطا و بدون دانش علمی و در نظر گرفتن روند رو به رشد رقابتی کسب و کارها، نیاز به این نوع کارشناس را ملموس و ضرروی می نماید . کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ژوپین در مشهد این مشکل را با به کارگیری نیروی متخصص و متعهد هموار نموده است.

وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ

امروزه واژه دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها بسیار به کار گرفته می شود و با توجه به نوپا بودن در ایران، افراد نخبه و متخصص در این زمینه بسیار کم هستند. لذا ما در این مقاله به شرح مختصری از وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

بررسی نرخ تبدیل

Convertion rate یا نرخ تبدیل، از وظایف مهم یک کارشناس فعال در این حوزه می باشد که باید به صورت مداوم و مستمر سنجش و اندازه‌گیری شود. نرخ تبدیل می تواند با توجه به هدف کسب و کارها، تعداد فروش، تعداد دانلود فایل، تعداد بازدید یه صفحه سایت، تعداد کلیک و… باشد.

ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی توجیه پذیر با توجه به خلاقیت و هدف کسب و کار از دیگر مواردی هست که فرد کارشناس انجام می دهد.

سئو و بهینه سازی سایت

دیجیتال مارکتر باید به اصول و تکنیک های سئو و بهنیه سازی برای افزایش جذب بازدید کننده تسلط داشته و از تکنیک ها و روش های مختلف تبلیغاتی در بستر اینترنت و آنلاین آگاهی داشته و بسته به نوع و هدف رقابتی کسب و کار آن را به کار ببرد.

بررسی و آنالیز نیاز مشتری

بررسی رقبا در دیجیتال مارکتینگ

تحقیق و آنالیز خواسته ها و نیازهای مشتریان هر کسب و کاری و توانایی تحلیل رقبا در کسب و کارها، یک فرآیند ضروری و البته هوشمندانه می باشد. کارشناس بازاریابی دیجیتال باید توانایی تشخیص ترند بازار و رصد آن را به خوبی داشته باشد و فعالیت های بازاریابی دیجیتالی خود را در جهت خواسته و نیاز مشتری تطبیق دهد.

سوشال مارکتینگ

نظارت و فعالیت در شبکه های اجتماعی و تدوین استراتژی مناسب در این فضا از جمله کارهایی است که یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ در فرآیند برندینگ کسب و کارها و شرکت ها انجام می دهد.

تبلیغات هدفمند

استفاده از تبلیغات با هدف برندینگ کسب و کار و یا شرکت ها سبب می شود که مخاطبان با نام و محصولات آن شرکت و یا کسب و کار آگاهی بیشتری داشته که در نهایت منجر به افزایش فروش در آینده می شود. فرد کارشناس توجه به برندینگ و مدیریت آن را انجام می دهد.

طراحی اصولی سایت

از مهمترین وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ آشنایی با ترند های به روز دنیا در طراحی و تجربه کاربری وب سایت هاست. آژانس دیجیتال مارکتینگ ژوپین با به کار گیری نیروی فنی، متخصص و متعهد، کسب و کار شما را در صدر رقبایتان قرار خواهد داد.

آگاهی و توجه به جدیدترین تکنولوژی ها در فضای تبلیغاتی اینترنت و استفاده از آن با توجه به فاکتورهای جذب مشتری از دیگر وظایف و یا در واقع فعالیت های دائم یک کارشناس در این حوزه می باشد. آژانش دیجیتال مارکتینگ ژوپین در مشهد همواره هوشمندانه ترین راهکار و به روز و کارآمدترین تکنولوژی را در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما خواهد داد و تا رونق کسب و کار و صدر نشینی صحنه رقابت مشاغل همراه شما خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *