رپرتاژخبری یا رپرتاژ آگهی چه تاثیری دارد؟

 

 

رپرتاژخبری-رپرتاژ آگهی

     یکی از روش های تبلیغ کالا یا خدماتمان رپرتاژخبری یا همان رپرتاژآگهی است.
رپرتاژخبری یعنی ارایه یک سری اطلاعات مفید و کاربردی در مورد محصول خدمات مورد نظرمان
و تبلیغ آن به صورت غیر مستقیم که در واقع هر چه غیر مستقیم تر باشد تاثیر بیشتری دارد.

 

چگونگی انجام رپرتاژخبری

مثل هر نوع فعالیت دیگری رپرتاژخبری قوانین و اصول خودش را دارد که در تاثیرگذاری بیشتر آن
بسیار مفید هستند.
در نوشتن یک رپرتاژخبری باید دقت کنیم که متن نوشته شده نباید مثل یک مقاله دانشگاهی باشد و
درواقع نباید این حس را به مخاطب انتقال دهد که در حال مطالعه یک مقاله است و باید تمام قسمت های
آن مفید و جذاب باشد تا باعث سررفتن حوصله مخاطب نشود.
برای مفید و جذاب ماندن تمام قسمت های یک رپرتاژخبری باید متن مورد نظر را مختصر اما مفید
بنویسیم.
محل انتشار متن نوشته شده بسیار مهم است.انتشار متن در سایت های خبری و ورزشی بسیار تاثیر
گذاری است زیرا اکثر مخاطبان به اینگونه سایت ها اعتماد دارند و انتشار متن ما در اینگونه سایت ها
به مخاطب حس اعتماد را منتقل میکند.

البته نباید در سایت های ارزان و با رتبه گوگل پایین انتشار داده شود زیرا تاثیر مناسبی نخواهد داشت.
در انتهای متن میتوانیم تبلیغ محصولمان و چند لینک مرتبط با آن را قرار دهیم.

ریپورتاژ آگهی همانند دیگر روش های تبلیغات همچون وب برندینگ.دیجیتال بررندینگ.گیمیفیکشن.اینفوگرافی و دیگر روش های دیگر در صورتی که درست اجرا شود باعث رونق کسب و کار اینترنتی شما خواهد شد.

     اگر قصد دارید برای محصول یا خدمات خودتان یک رپرتاژآگهی انجام دهید ولی نمیدانید از کجا باید شروع
کنید.کارشناسان ما این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهیم.
پس همین الان سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

(متن بالا خود یک رپرتاژ آگهی بود)

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *